Length-info of tracks via discogs api request in the search query results

Servus Florian,

I am (auto)tagging my special selection of 3000+ mp3s and most of the results i get are via the discogs source "interpret - title" search. Is it possible that the search results also show the length of the tracks found. (Shouldn't it be possible to access this via the discogs API and implement it in the search results window?) That would be very helpful to find the right covers and release date.

Ich bin dabei, meine spezielle Auswahl von ca. 3000 mp3s zu taggen und die meisten Ergebnisse erhalte ich über die Discogs-Quellensuche "Interpret - Titel". Ist es möglich, dass die Suchergebnisse auch die Länge der gefundenen Titel anzeigen. (Sollte es nicht möglich sein, dies über die Discogs-API abzufragen und in das Suchergebnisfenster zu implementieren)? Das wäre sehr hilfreich, um die richtigen Cover und das Veröffentlichungsdatum zu finden.

Übersetzt mit DeepL Translate: The world's most accurate translator (kostenlose Version)

Liebe Grüße aus Wien

Hi and welcome!

I had a second look at what the Discogs API is returning and the length information is not yet available at this stage of the search.

1 Like